Az Infopálya internetes, online részvételen alapuló játék, melynek keretében a játékos a játékos helyzetekben és kvíz alapú mini-játékokban kap információkat. Az információk átadása mellett pontgyűjtés is megvalósul, a toplista eredmények alapján a játékosok nyereményekben részesülhetnek. A teljesítményük alapján továbbá webshopban történő vásárlásra is jogosulttá válnak.
A játékmenet leírásában olvashatod az Infopálya online játékkal kapcsolatos tudnivalókat. A leírás végigvezet az egész játékon, megmutatja, hogy milyen típusú feladatokkal, eseményekkel fogsz találkozni.
A játékról további hivatalos adatokat és részleteket a játékszabályzat menüpontban olvashatsz. Kérjük, hogy a szabályzatot figyelmesen olvasd el!
A játékban szereplő képek, felvételek, személyek kizárólag illusztráció célját szolgálják, azok kitalált személyek és helyszínek. A játék történetei, cselekményei, helyszínei szintén kitalált elemek, a virtuális tér színesítő elemei, a valósággal nem megfeleltethetőek.
A játék 2019. január 11-én 15:00 órakor kezdődik és 2019. február 18-án 10:00 órakor zárul.
A játék zárásának időpontjában a játékosok pontszáma alapján, sorsolás útján kerül meghatározásra a fődíjas, aki egy Huawei P20 okostelefont nyer. A játék három pályáján a toplista legjobb 10-10 helyezettje válik jogosulttá a fődíjas sorsolásra.
A játék fő elemei:
Regisztrációt követően egy megerősítő e-mailben kapott aktiváló link segítségével tudod véglegesíteni a regisztrációs folyamatot. Ezt követően a játék funkciói elérhetővé válnak számodra.
Egy üdvözlő felület után a pályaválasztón választhatod ki, hogy melyik pályát teljesíted aktuálisan. Összesen 3 pálya van: távoktatás, gazdaságinformatikus és mérnökinformatikus. A pályákat egymástól függetlenül tudod teljesíteni. Egy-egy pályát annyiszor teljesítesz, amennyiszer csak szeretnél, a legjobb eredményedet mentjük el.
A tutorod kísér végig minden pályán, ő segít, ha elakadnál a help funkcióval, melyet a bal oldali függőleges menüsorban találsz egy-egy pályára belépve.
A játék navigációs tere a távoktatás pályán az előszoba, a másik két pályán a főiskola előcsarnoka. Ezekből a terekből jutunk az egyes helyszínekre, melyek egy-egy sárga kattintható körrel jelölve szerepelnek. Ezen felül bal – és jobb oldali menüsáv is fontos tartalmakkal, navigációs elemekkel van ellátva. A fő elemekhez tartozó, egérrávitelre előbukkanó segítő szövegek is jelzik a funkciókat, illetve a bal oldali kis információs ikonra kattintva további tájékoztatást kapsz. Az információt jelző 'i' betű a pályaválasztó felületen és nappaliban vagy előcsarnokban érhető el. A felső vízszintes menüsor mindig látható számodra.
Az előszobából és előcsarnokból érhetőek el a pálya teljesítéséhez szükséges helyszínek. A helyszíneken virtuális, kitalált személyekkel találkozol, akikkel a feladatok megoldása kapcsán párbeszédet kell kezdeményezni (karakterre való kattintással). Emellett a helyszíneken hasznos adatokat tartalmazó információs blokkok és mini-játékok szerepelnek. A helyszíneket meghatározott sorrendben kell felkeresni, hogy a pálya teljesítéséhez szükséges összes feladatot meg tudd oldani. A sorrendről a párbeszédekben tájékozódhatsz, így azokat figyelmesen olvasd el.
Pontszerzésre az alábbi lehetőségek nyílnak: a mini-játékokban nyújtott teljesítményed alapján, a profil adatok teljes kitöltése után és a párbeszédekben kapott pontszámok alapján. Egy pálya teljesítése után az ott szerzett pontszámod alapján veszel részt az adott toplistában. A játékosok az adott pálya legjobb eredményével és a teljesen kitöltött profil adatok után járó pontszámok összegével szerepelnek.
A Játékos profilodban tudod kitölteni a további adataidat, melyek teljes kitöltése után GDF zsetont és pontszámot kapsz.
Az összes profil adat kitöltése után és a mini-játékokban elért teljesítményed alapján GDF zsetont kapsz, melyeket a webshopban GDF-es cuccokra válthatsz. Fontos, hogy a mini-játékoknál akkor kapsz zsetont, ha legalább 10 kérdésre válaszoltál és 50% felett teljesítesz. A GDF zseton a pontszámoktól független fizetőeszközt jelent. A GDF zseton nem számít bele a pontszámba, attól független, így azt semmilyen módon nem befolyásolja.
Webshopban lehetőség van azonnali vásárlásra és licitálásra is. Licitálás során a játék zárásáig adható le, és módosítható az adott tárgyra feltett zseton értéke. A licit során az a játékos viszi el az adott terméket, aki a legtöbb zsetont adta le a licit zárásának időpontjáig.
A Karrier szobában, mely mind a három pályán megtalálható, hasznos információkat találsz az álláskereséssel, jelentkezéssel és interjúzással kapcsolatban. Két céget, az Evosoftot és az Ericssont pedig közelebbről is megismerheted, bepillanthatsz a toborzási és kiválasztási folyamatukba. Olvass el minden info blokkot, hogy a lehető legtöbb tippet és trükköt elsajátíthasd.
_________
A játék zárultával nyertest hirdetünk!
A fődíjat, a Huawei P20 okostelefont Csvila Péter nyerte meg! Gartulálunk fődíjasunknak, akivel a játékban megadott e-mail címén felvesszük a kapcsolatot!